Brev:
D-dråber og gylp?
17. februar 2014
Alder:
3 mdr.
D-dråber og gylp?
Kære Helen.
Hvordan kan jeg vide med sikkerhed at min datter får det nødvendige D vitamin?
Jeg giver, naturligvis, D dråber, som man skal, men vores datter lider af refluks OG er samtidig et gylpe barn, så uanset hvornår jeg giver hende dråberne kommer der altid gylp før eller siden, efter - og jeg tænker, at jeg umuligt kan være den eneste i verden hvis barn gylper og hvordan kan man så vide, at dråberne ikke kommer op igen?
Tak :)
Ps. Jeg har naturligvis prøvet at give hende dråberne på forskellige tidspunkter, men det gør ingen forskel.